reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Eduard Grečner

Eduard Grečner

Bloger 
  • Počet článkov:  81
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som filmový režisér a zaujímam sa o všetko čo súvisí s umením a súčasným svetom. Po tom ako sa pre (údajný)nedostatok peňazí (pre kultúru) asi definitívne zrútil môj sen nakrútiť aspoň ešte jeden film (nakrútil som ich 7), vrátil som sa k písaniu poézie (vydal som dve zbierky). Na to netreba sponzora.Stačí metafora a papier. A je to tvorba, tak čo. Zoznam autorových rubrík:  filmpríbehySúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Odklínanie démonov

Eduard Grečner

Odklínanie démonov

Odklínanie démonov

  • 16. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Prelúdium v Poprade

Eduard Grečner

Prelúdium v Poprade

  • 26. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Popoludňajší dej

Eduard Grečner

Popoludňajší dej

POPOLUDŇAJŠÍ DEJ

  • 21. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Múzy médií

Eduard Grečner

Múzy médií

  • 30. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Odkaz Ferlinghettimu

Eduard Grečner

Odkaz Ferlinghettimu

Odkaz Ferlinghettimu

  • 17. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
reklama
Tým dvom dievčatkám

Eduard Grečner

Tým dvom dievčatkám

(Tým dvom, ktoré spolu skočili do priepasti)

  • 13. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Vernisáž Igora Kalného

Eduard Grečner

Vernisáž Igora Kalného

Vernisáž Igora Kalného

  • 10. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu